torsdag, april 19, 2007

Bitterkuken goes bonanza

Kul, dags att gå till jobbet igen då. Skulle ju egentligen lika gärna operera in en cancersysta i pungen. Det satans jävla jobbet fräter. Vart fan är mina skor?! Helvete, vem har gömt mina skor?! Ah, där, bra, nu är det fanimej bråttom. Flytta på dig Volvokärring! Gasa då för helvete, gasa!! Här kommer jag och min skateboard, tusen hål i nacken! Sorry ungjävel, jag orkade inte svänga. Blod? Ring nån som bryr sig ditt snoriga vider.

Oj, vad kul, första kunden är ett riktigt praktmongo. Kan du ta lite mer tid på dig ditt satans jävla äckel ! Ful handväska du har förresten, den ser ut som skit bara så du vet. Vaddå Gucci? Du är ett Gucci ditt efterblivna as. Kort datum? Halva priset? Du är ju efterbliven, du får betala dubbla priset. Nästa! Men vafan vill du? Nästa sa jag! Rör mig inte med dina tjernobylfingrar, jag varnar dig inte en gång till. Jag sa ju till dig, vad är det du inte förstår? Men oj stackars dig, hammaren satt rätt fint i huvudet va? Haha, klockren träff ju! Såg ni? I'm the man! Waooo waooo!

Vad fan glor ni på? Sluta skrika så förbannat, har ni aldrig sett lite blod förut? Muuu Muuu ni är för i helvete felskapta kossor allihop, nu blir det dyrt som fan här. Du där, tusen spänn för osten ska jag ha. Snabbt som fan ska det gå! Men helvete! Tuuuusen spänn sa jag. Vaddå polisen? Ring snuten då, jävla gristryne! Tror du jag är rädd eller? Polis polis potatisgris. Fittvaruband! Som i ett jävla U-land, inte ett skit funkar! Hallå, Chefen! Hur fan är det tänkt att jag ska kunna sköta mitt jobb om inte varubandet funkar korrekt? Du har inte tänkt på det? Men herrejävlar vilken Einstein du är då fetto. Vaddå ta det lungt? Jag är lugn ser du väl.

HA! Tror du det själv eller, att jag skulle hålla händerna ovanför huvudet som en jävla looser? Glöm det snutfitta! Vad jag sa? Är du både ful och döv? S N U T F I T T A! Erkänn att ni brukar ha lite skoj med de där batongerna på era munkätarraster. Rätt upp i röven bara, lite hederligt polissamkväm.
Haha värsta macho! "Snubben trodde han var cool för han hade en pistol" haha jävla tönt asså. Men Skjut då! Jahapp, så kommer förstärkningen. Tuffa lirare ni är då, åtta mot en. Tjena nykomlingar, välkommen till festen. Era mammor luktar kiss!

Aj, vafan sysslar ni med! Släpp mig era jävla nazistsvin! Jävla tattare! NEJ, inte Västbergahäktet! Fan fitta kuk också. Jag hatar det stället! Kom igen då, va lite bussiga. Jag bara skojade ju, Jag är ju för i helvete skattebetalare!



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte riktigt hundra.

 

Free Blog Counter