tisdag, december 04, 2007

Man ska inte klandra ungdomen. Snart är man kanske ung själv.

Så. Efter många om och men är det mesta klart och jag har flyttat in i den nya lägenheten. Rätt så jävla skönt faktiskt.

Jag har tyvärr inte internetuppkoppling än så det blir nog torrt på bloggen ett tag till. Blir kanske någon kortis, som nu, från någon av skolans datorer.

Annars längtar jag efter att vara ledig lite. En dag eller så bara. Nu är det skola mån-fre och jobb varje helg och det går rätt så bra trots allt, men som sagt, någon dag ledigt vore skönt. Ska försöka fixa ledigt någon dag i mellandagarna och sen slösa bort den i menigslöshetens tjänst. Sova till sena eftermiddagen och inte plugga ett endaste jota.

Nu ska jag bara slänga ihop en semiotisk analys av en Calvin Klein-reklam innan jag sticker till confokal på Timmermansgatan och snackar snus nån timma och cashar in sjuhundra välbehövliga kronor. Hej så länge.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter