onsdag, april 02, 2008

leve internet!

Haha, vet ni hur mycket bra musik det finns? Oändligt mycket tamejfan! Det gör mig själaglad. Och nästan allt är gratis. Det är ju fantastiskt. Man smyger runt på internet och tar det man vill ha. Inga moraliska betänkligheter alls, man tar det man kan. Survival of the fittest eller något sånt. Jag hittar grejer med Brant B som jag aldrig hört förut. Devin the dude's nya mixtape, Pst/q, Nina Simone, Henok Achido och resultatet av Promoe's samarbete med The last days of disco. Som en rikemansunge glider jag runt och pekar på det som jag vill ha och spottar åt sånt som kan dra. På internet är var man(och kvinna) richie rich. Känns inte det fint så säg.

Idag har jag fått undan sånt som fått stå tillbaka för tentaplugg den senaste tiden(Jag fixade för övrigt bägge tentorna fick jag reda på igår, skönt!). Jag har diskat, tvättat, städat,skickat iväg provtexter och hjälpt en vän med ett projekt som ni troligtvis kommer höra mer om under våren. En bra dag hittils.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter