fredag, juni 27, 2008

badabadabing

Jag har knappast gått rastlös den sista tiden. Först en väldigt lyckat midsommarfirande hos Mats och Maria ute på Dalarö. Sen, innan bakfyllan lagt sig, ut på Östersjön för en 40timmars kryssning till Tallin med Matilda och tre dårar. Väldigt lyckat det med.

Och nu, om några timmar, så tar jag med mig Klasskamrat Jonas och hälsar på hos M i hennes barndomshem i Enköping. Det är hamnfestival(i enköping??) och Nordman och Amy Diamond spelar. Haha. Kan ju inte bli annat än lyckat med de ingredienserna.

Nästa vecka, när semester är slut och livet känns som verkligheten igen sparkar jag igång bloggen på riktigt igen.

För 2436:e gången.

Häng med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena brushaaan!!
Long time no see, vi har det great i Norge och tjænar fett me stålars, så nær vi kommer till STHLM i augusti ska jag bjuda dig på en runda.

Får ett norskt telefonummer næsta vecka då lær jag høra av mig..

Ha de bra !!

MVH Jocke

 

Free Blog Counter