torsdag, mars 15, 2007

DELETE delete

Jag är dålig på att blogga. Jag gillar inte bloggar som inte uppdateras. Uppdatera eller lämna din plats på internet liksom. Nu är jag där själv, tar bara upp plats och skaver tills det blir rött och kanske varigt. Det är ofta jag tänker att nu ska det bloggas men så tänker jag att porrsurf låter bättre. Eller så går jag in på blogger.com och börjar skriva något för att två minuter senare trycka på delete, delete, delete och skiter'it. Det är lite trist det där, lite olyckligt i sin betydelselöshet eftersom jag gillar att blogga. Det var så alldeles nu, jag började men tryckte på delete.

"Jag mår fan bara bra och har kul när jag har mycket cash, resten av de 28, 29, 30 dagarna känner jag mig som en fjortonåring med Manson T-shirt och Eminemsvettband som skär sig i armarna och kommer från en ort utanför Arvika."

Alltså, det passade kanske bra med en liten klick på delete i just det här fallet, men principiellt, varför inte bara slänga upp skiten? Få ut det obetydliga ur systemet och gå vidare. Tror nog att jag ska införa en ny regel, har jag börjat skriva ska det upp, oavsett om jag inte orkar skriva klart. Så blir

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter