onsdag, september 19, 2007

@hotmail.com

Jag har precis kommit till biblioteket i Haninge igen efter dagens föreläsning på skolan. Läser ett mail av en släkting till mig som hade synpunkter på mitt bloggande i allmänhet och vissa specifika inlägg i synnerhet. Hon var tydligen förargad och besviken över något och nämde i förbifarten att hon minnsan skulle skicka länken hit till min mor.(Hej morsan!)

Tänkte svara här eftersom personen i fråga, trots gemensamt födelsedatum med lill-babs, lyckats klura ut googles svårigheter och hittat hit.

Hej!

Kul att du hörde av dig, det var ju 7-8 år sen sist.
Din åsikt betyder massvis för mig. Helt säkert. Jag ska aktivt kämpa för att tillgodose dina krav. Släktens namn är det viktigaste som finns för mig och jag ska aldrig mer riskera att dra det i smutsen. När jag har pluggat klart här ska jag åka hem och röka en fin joint och fundera på hur jag kan återfå ditt förtroende. Det betyder verkligen allt för mig. Vi sitter ju nästan på samma gren av familjeträdet.

Med hjärtliga Hälsningar/J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha. Du e mannen Bäckis! Jag e ditt största blog-fan. Kan inte låta bli att komma hit och läsa dina texter.

Hoppas nu hela släkten hittar hit och inser vilket geni du är! :-)

F.B.B sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
F.B.B sa...

Fan vad kul att höra, tack!

 

Free Blog Counter