onsdag, februari 20, 2008

Dagens betraktelse

Det luktar väldigt illa om manikyrstället i Haninge Centrum. När man går förbi sticker det i näsan och jag tänker att jag inte gillar stället. Jag tittar in och ser en massa asiater med tomma blickar som frenetiskt behandlar unga kvinnors naglar. Jag vet inte varför, men dessa asiater skrämmer mig lite. De ser trots de tomma ögonen så koncentrerade ut, som om de var hjärnkirurger i full färd med att laga en hjärnbalk eller något annat viktigt. Det läcker ut dålig musik och tillsammans med stanken blir det vidrigt. Jag lägger märke till att dem har döpt stället till "professioNAILS" och där och då tänker jag att jag hoppas att skiten går i konkurs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom heter PROFESSIONAIL!inte PROFESSIONAILS!

F.B.B sa...

Åh herrejävlagud.

 

Free Blog Counter