söndag, februari 10, 2008

One night in stockholm - dance-remix

En smått fantastisk kväll som började med stängning på jobbet och som fortsatte med hejdåjagkommersaknadigsomfan-kalas hemma hos Asal i Skogås och som sen blev en rolig tågresa till stan som ledde mig rakt in i klubbarnas värld. Dansade loss rätt bra tycker jag, vilket var jävligt länge sen. Det har mest blivit pubar och stiffställen som inte ger utrymme för lite rumpskak.

*

Jag borde dansa oftare, jag tycker det är kul. Jag var mitt inne i min "Lean back...!" tanke när stiffmaestro himself till vakt/tönt/"nattklubbsvärd" röck tag i min axel och lät mig veta att om jag inte tog av mig kepsen typ på stört(fast han sa det på ett mycket mer ovänligt och typiskt vakttigt vis) så skulle jag åka ut. AJAJ Kapten "jävla- nörd". Jag hade både bira- och danslusta kvar så det var till att be närmsta dam att "Fixa mitt hår så det inte ser cp ut", då hår och frisyrer tenderar att massakeras av kepsanvändning, så att man kunde fortsätta med the crip walk med värdighet. heh.

Sen så satt jag på nattbussen med armen runt och lyssnade på Anthony B och tänkte; När jag kommer hem så ska jag blogga, det var ju fan för länge sen.

Och det blev det här så that's that.



*Självömkanfotnot: Jag ska upp till jobbet om ca 3,5 timmar. Det känns sådär.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter