tisdag, mars 29, 2005

Fylla,ångest, slit och släp. Påskhelgen 05.

Har inte skrivit på ett tag, lika bra det kanske.

Påskhelgen har varit en katastrof. Jobb, en Extrem fylla och lite mer jobb.
Fick inte ens ett något påskägg så jag köpte ett till mig själv istället, i form av öl. Alldeles för mycket öl. Hade jag vart någon annan på påskaftonskvällen hade jag slagit en glasflaska på den där Jimbac. Tur att man har snälla vänner.Aja, glöm och gå vidare.

Måste berätta en kul sak som hände på bussen på väg hem från jobbet tidigare ikväll.
Jag sitter och lyssnar på Queens of the stone age's nya platta "lullabies..."(bra skit, köp!) på min fina mp3-spelare när jag ser en dam med flera stora väskor med sig konversera med busschauffören(han som ser ut som jultomten). Jag är sjukt nyfiken av mig så jag sänkte ljudet för att tjuvlyssna lite. Missade början av samtalet men de bråkade iallafall om någonting. Antar att hon inte hade något färdbevis. Iallafall, samtalet var på engelska och när chauffören till slut tröttnade på tanten så får han ur sig " Take your pick and pack and stick"... Det tyckte jag var roligt.

Just det! Eloff hjälpte mig idag så nu har jag Brant Bjork biljetten här på skrivbordet. Ser verkligen fram emot det!

Inatt satt jag uppe halva natten och spelade Pes4 igen, det blir bara inte tråkigt. Det går alltid att göra snyggare mål. Lirade med "Classic Holland", tufft att lira med spelare som Cryuff, Van Basten, Ronald Koeman och Gullit mfl.

Kollade på "100 Höjdare igår". Hela Linda Rosing ÄR humor.

Goder afton.

[Dagens Oscar Wilde] “Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna."



[Brant Bjork]

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha Bäckis!! Påskhelgen var fantastisk!!

Now take your pick and stick

 

Free Blog Counter