lördag, mars 19, 2005

Oh, i just lost my virginity...

Tja! Vaknade och kände att jag inte har ett enda jobbigt problem att ta itu med. Kände att jag bara kunde ta det lungt hela dagen, men solen skiner som aldrig förr och det medför en olustig känsla av att jag måste gå ut och "göra något". Man borde avskaffa dåligt samvete. Det är ju inte bra för någonting egentligen. Varför ska man känna sig tvingad att gå ut bara för att solen skiner? Nä, jag tänker visa lite civilkurage och bestäma mitt eget öde, i'm staying in! HA!

Igår var en bra dag. Pelle ringde och erbjöd mig en lägenhet, vi får se hur det blir med det, men det skulle vara jäkligt kul!
Jag och Eloff var en sväng i Haninge Centrum, han skulle kolla på ett filter till sin fina kamera.Men filtret var rätt dyrt och Eloff är rätt snål så det blev inget köp.
Plötsligt bestämde vi att vi skulle spendera fredagskvällen med att spela sällskapsspel och äta lite mat hemma hos Maria Pia. Mats, Maria och Sandra var också på.
Det kändes vuxet och bra, det har blivit lite mycket festande den senaste tiden.
Vi spelade Alfapet och åt taco's, lyssnade på Cornelis och något som Maria pia tyckte lät som Joey Tempest.
Något som gjorde att Mats hade svårt att lita på Maria Pias omdöme resten av kvällen.
Jag och Eloff behärskade Alfapets svåra konst till fullo och soppade mattan med våra antagonister. Vinnare och Vuxen. På samma kväll. Sweet!

När jag skulle hem så missade jag bussen med ca 3 sekunder. Busschauffören såg mig, men åkte skrattandes iväg. Skrattar sist som skrattar bäst säger jag bara, jävla jävel!
Fick promenera hem i kylan. Men det var inte så farligt, intalade mig själv att det var nyttigt att röra på sig.
Kom att tänka på att det finns massor av folk som är sjukligt intresserade av mina tankar och vad som händer i mitt liv. Så jag bestämde mig för att öppna denna Blogg. Min öppenhjärtliga dagbok på internet, Välkomna!
[Dagens Oscar Wilde]: "De visar en sådan brist på kunskaper att det måste vara resultatet av åratals studier.”


[Eloff & MariaPia] Foto: Bäckström

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter