onsdag, mars 23, 2005

I meningslöshetens tjänst.

Var tvungen att jobba idag. Dåligt för själen, bra för plånboken.

Igår kväll var jag och BrageTheodora på Fridhemsplan och drack lite öl. Det var helt dött där, inte så konstigt kanske med tanke på att det var två dagar innan löning. Men vi hade trevligt ändå. Det blev sista tåget hem igen, duktigt!

Såg precis på Studio pop. Gult, allt var gult. Den nya gästpanelen var käss. Det blir jobbigt så fort Karin Magnusson öppnar munnen.Har sjukt svårt för Per Sinding-Larsen .Kom på varför jag såg programmet så sällan förra säsongen.

Imorgon är det löning och jag har lovat mig själv att försöka hålla i slantarna lite. Fast det är egenligen emot min natur. Once a spender, always a spender!

Nej, nu ska det liras Pes4! Hej!

[Dagens Oscar Wilde]"Det är absurt att dela in människor i onda och goda. Människor är antingen charmerande eller tråkiga".

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter