torsdag, mars 31, 2005

SvampBob och inkompetenta lagstiftare.

Är ledig från jobbet idag, fruktansvärt skönt. Har spenderat förmiddagen inne i stan. Fönstershoppat lite och bara njutit av det sköna vårvädret. Fick den lysande idéen att sätta mig på en uteservering och ta en kall pilsner. Men Icke! Enligt svensk lag får man inte servera alkohol på uteserveringar förens den 1 Maj. Vad är det för någon jävla lag? Vad skulle den vara bra för?I.D.I.O.T.I.

Såg att GB's sommarnyheter har kommit. En av nyheterna är glassen "SvampBob" aka "Sponge Bob". Vem fan döper en glass till Svampbob? Kul, men sjukt.

Har framfört mina önskemål om semesterveckor i sommar till mina chefer. Nu är det bara att vänta på besked....För till Hultsfred ska jag, även om det betyder att jag måste säga upp mig.
Sjukt bra Line-up iår!


Nu är bär det av mot Eriksdalshallen. Bajen lirar Kvartsfinal mot Guif ikväll.

So long...


SvampBob aka Sponge Bob.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter