torsdag, juli 19, 2007

3 Saker

1. Tidigare ikväll hände en märklig grej. Skulle ut och röka på balkongen, då såg jag en medelålders man raggla omkring dyngrak. Plakat. Asfull. Han snubblade omkring när han plötsligt fick för sig att flytta den jätestora stenen precis vid garageportarna. Han tog sats och sparkade på den. Han klängde på den och försökte välta den. Försökte rulla bort den. Och efter mycket möda fick han till slut fart på stenbumlingen. Den rullade ner för slänten och hamnade med en duns precis framför en av garageportarna. Kul överraskning för ägaren av det garaget imorgon bitti. 200 kilo jävla sten blockerar uppfarten.

2. Leon och jag hängde lite igår. Han berättade bland annat att han vill döpa sin eventuella framtida dotter till Inkontinensia. Det var förövrigt samma person, Leon, som skickade länken på det ryska pojkbandet ett gäng scrollningar längre ned. Och Leon är min vänn. Jag vet inte om det säger något om mig eller om honom.

3. Jag tredubblade mina ekonomiska tillgångar nyss. Satsade sista hundringen i ett parti poker med Brages dalmaskompisar som är här på besök. Jag vann och nu är jag typ rik. För att vara den 19:e i månaden i alla fall.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter