onsdag, juli 25, 2007

Jag donerar pengar till en språkresa. Till STOCKHOLM

Tjejen på teven pratar om kex. Det är väl ok och så men herrejävlar vad jag har svårt för folk som uttalar det "Tjecks". Det heter Kex för fan. KEX!

Annars då? Allt bra? Här är det ok, men fortfarande förkylt och jag har påsar under ögonen. Lönen har kommit och då blir man ju per automatik på lite bättre humör, inte sant? Ska alldeles strax ta mig in till söder och träffa Emma en sväng för lunch eller vad det blir. Sen vette fan alltså, Debaser slussen kanske? Eller Medis? Jag tycker som så här; Ring mig så möts vi upp och dricker oss snygga tillsammans. Låter det inte perfekt så säg.

Klarade inte av Tjeckskexet på teven så jag zappade vidare lite, och vad hör man? Vet ni hur gammal Gwen Stefani är? Hon är 38 år! TRETTIOÅTTA. Det, mina vänner, är chockerande.

Aja, ska dra nu. Men ring sen då så ses vi.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter