onsdag, oktober 10, 2007

Fantastiska gästbloggar!

Igår kväll, efter ett par rom&cola, lyckades Brage och C öppna ett anteckningsdokument. Här är resultatet.

Brage:

leksand är kungar för jag kommer därifrån. plus att dem är ganka bra fast jag tycker dem suger ändå, men de är nog för att jag har flyttat=)... om jag fick
en önskning av gud för att satte på honom i röven så skulle det vara att spränga hela helvetet mora i luften... mora är en "stad" eller horby menade jag som
det finns en nörd vid namn izzan som håller på dem.... men jag tror det är för att jävlas med mig.

C:

Tjena nu ska man tydligen bara skriva, lixom inte min grej men okey. Hmm ett rimm oxå inte heller mig sak. Nu lirar vi fotboll
inte så kul för att jag suger på detta jävla kuk hor bajen spel, men okej jag kommer ju krossa polarna i hockey spelet istället.
Nu ska jag skriva om dessa så kallade polare, Wikström lite konstig på ett sätt! han håller på leksand i hockeyn. Riktigt konstigt för leksand suger.
Enda laget som tror dom tillhör eliten! Men inse fakta!! Dom köper in gamla gubbar som är skadade! Leksand hör hemma på en uterink med a-lagare! Mora
Är bättre, och dom är i högsta ligan. Shit vad JW kommer bli sur när han läser detta. Ok nu när jag ändå skriver skit om mina gay kompisar.
Hmm men vad ska jag klaga på hos JB då, han håller ju på Bajen men han kommer ju härifrån och dom är i eliten. Men jag HATAR bajen, men accepterar ändå
hans val av lag. Så då får jag klaga på att han sitter här och gnäller över att JW spelar mkt bättre än JB i spelet. Hoppas JW vinner matchen.
Jag kommer ju ändå inte gå vidare, så lika bra att hoppas att bajaren följer med ner i skiten! hehe jag är inte skrivaren märker jag.
Idag träna jag och JW dart där ägde han! Han är grym när han kör på. Helvete kan deras match ta slut så jag slipper skriva. Snart dax att sova på min
jävla madrass på golvet i köket! helvete hatar att jobba men men. Tjoflöjt!!
Lingonsoppa är det gott? Inte fan vet jag fråga nån annan! Jaja nyss så har man blivit 08, känns faktiskt jävligt skönt. Älskar denna stad,
är så jävla bekvämt! Hoho jag vann fotbollen över JB och gick då vidare i gruppspelet! Han är faktiskt inte så jävla bra på att spela.
Han är dock jävligt bra på att prata (skit) haha lol. Nejda så illa är det faktiskt inte. Nu börjar jag bli lite berusad så mina ord är inte dom bästa.
Måste säga att Zlatan är sveriges grymmaste fotbollsspelare genom alla tider, Talang! Imorgon ska man ju jobba igen, fick grymt första jobb.
Slänga soppor är grymt, jobbar man hårt så kan man slappa 2 sista timmarna. På hur många jobb kan man göra så?? Ja nu är det snart dax att lira igen.
Kommer ju knappast gå vidare men men kul att lira fast man suger som en propp. Takfläckten här i vh är äcklig, dammig som fan. Som allt annat
i denna lägenhet. Vi have to fix it! hejdå för fan!

1 kommentar:

Sara sa...

Gæstbloggande, vilken kul idè, kanske skulle lægga ut nått av det folk skriver i Sandras och min gæstbok vid 4 en lørdagsmorgon!

 

Free Blog Counter