tisdag, oktober 16, 2007

Grej of the day....jag har inte sagt att jag inte kan ändra mig

Fick ett sms nyss av en vän som tyckte jag skulle skaffa mig ett konto på det där Facebook. Men jag vet inte, jag stretar emot och har dessutom aldrig riktigt fattat grejen med communitys. Ok, visst, jag har något gammalt konto på Helgon, men jag har aldrig riktigt fastnat för formatet.

Dessutom fungerar jag ofta så att om jag inte är först eller tidig med något så struntar jag i det. Det blir en grej av det, eller rättare sagt, jag gör en grej av det. Jag exempelvis aldrig sett en Star warsfilm. Inte heller sett eller läst Harry Potter. Kill bill? Nope. Myspace fuckface.

Inte för att jag inte är nyfiken eller intresserad, utan för att jag och min hjärna gör just en grej av det. Det är logik på en femårings nivå.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter