torsdag, maj 15, 2008

electricuted

Bakom min säng finns ett eluttag. Själva plastkåpan gick sönder och försvann när vi tapetserade och målade och fixade för några månader sen. Jag har inte brytt mig om att åtgärda det där. Men jag inser nu att plastkåpan över eluttag fyller en funktion.

Jag måste ha pillat lite i eluttaget i sömnen för jag vaknade vid sjusnåret i morse av en jävla kyss. Från fingertopparna upp till armbågen. Smack! Klarvaken på en sekund. Den näst bästa väckarklockan man kan ha tror jag. Vände mig och och fick en annan typ av kyss. Troligtvis det allra bästa väckarklockan.

Nu sitter jag i soffan ett par timmar senare och handen känns stel och lite konstig. Men det hjälper mig i alla fall att inte tänka på det som kommer bli sjukt nervöst och lite skämmigt senare idag. Att sjunga inför folk är inte riktigt min grej tror jag. Jag är mer av en duschsångare. MEN, ska det göras ska det göras ordentligt. Jag går All in.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter