tisdag, maj 06, 2008

några korta

Korsningen Skånegatan, Södermannagatan visade en rätt fin sida av sig i förmiddags när jag och M tog en fika i solen på stället med det mest bajsnödiga namnet någonsin - "Sofo Café".(Haha...HAHAHAHA. lägg av) Trevlig prick den där M.

Är det inte sjukt irriterande att ALLA tv-kanaler har reklam samtidigt?

Min Mamma berättade igår att hon är stolt över mig. Det gjorde mig själaglad. Det har jag aldrig hört förut.

Duffy!

Min klocka har gått sönder invärtes och har stannat, men jag bär den endå för att jag gillar den så mycket. Betyder det att jag är en tönt?

Af tönt mind you.

Hittade en bok som jag för en tid sedan fick av min far. "Mammagrisen" heter den. Den handlar om pelargoner(mest hela tiden) och Lasse Anrells saknad av sin avlidne mor. Ett kapitel avhandlar ämnet svenska äpplen. Ett annat har titeln "pelargoner botar sjukdomar". Jag vet inte hur väl min far faktiskt känner mig, men man börjar ju undra när gåvan är Lasse Anrells samlade Kåserier. Tanken var ju fin, men JISSES.

Kapten Röd åt folket!

Jag börjar gilla mig själv. Förutom när jag blir för full, då gillar nog ingen mig.

Klubb CocoTaxi på fredag!

Som musmatta använder jag Kerstin Nordenstams "Genusperspektiv på språk". Är inte det pretto så säg.

typ så.

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter