fredag, maj 23, 2008

Gästblogg av Gud

Jag sitter och softar på mitt favoritmoln. Det är lagom fluffigt och ni jordnära kan kanske relatera till känslan av att sitta i en sackosäck. Man mår som en kung tamejfan!

Kollar ner och ser Jimmy sitta i sin svarta soffa med fötterna på bordet och en löjligt stor kaffekopp i handen. Han ser tillfreds och lycklig ut, helt klart. Och det är han nog värd, trots allt. Men han borde sudda bort det där flinet från hans läppar, det gör att han ser jävligt korkad ut om jag ska vara ärlig. Sitta där ensam och flina, kom igen! Och han borde kanske ta en dusch och göra något åt det där kråkboet till frisyr han har för tillfället. Och borsta tänderna! Det stinker fan tacos ända upp hit.

Nä, jag tror nog att jag ska spana in damernas omklädningsrum på sturebadet en stund. Jimmy ser ut att klara sig bra.

/ Åh herre din gud

Inga kommentarer:

 

Free Blog Counter